kubralinaa Kızlar merhaba ben şarjlı süpürge makinesi almak istiyorum bir kaç kişi fakir markasını önerdi limitim de o yönlerde hemen hemen çok karsız kaldım kullanan varmı ya evimde kedi var kılı tuyu iyi çeker mi veya farklı marka önerisi olan varmı
NatashaRomanoff kubralinaa fakir kullanan bir kaç arkadaşım hiç memnun değil. Bütçeniz ne kadar acaba, biraz daha zorlasanız almışken Bosch, Philips ya da Dyson alsanız daha uzun ömürlü kullanır pişmanda olmazsınız.
arslanbebek18 kubralinaa benimde bir arkadaşım kullanıyordu en sonunda kaldırıp çöpe attı adı gibi fakir der hep hiç memnun degildi kullandıkca çekim gücü hiç kalmıyormuş
Newmommmm kubralinaa arzum kullanıyorum. Güzel kullanışlı henüz hiç şikayetim olmadı. Rengi de siyah ve koyu pudra gibi bir şey. Öneririm.
sedadvc kubralinaa Bosch aldım geçen ay. Çok memnunum. Çok pahalı da değil Dyson Philips kadar. 14 bin küsure almıştım. 7 taksitle.
NatashaRomanoff kubralinaa hatta şikayetvar.comda bakın Fakir süpürge şikayetlerine. Parayı çöpe atmak gibi bir şey.
NatashaRomanoff kubralinaa karta taksitle vs alsanız, evet pahalı ama diğerine verdiğiniz parada pişman edecek hep arıza hep şikayet olursa tabi bu ev eşyası şansta biraz ama genelde hep şikayet edilen markalardan ondan diyorum
kubralinaa NatashaRomanoff anladım ya benim süpürge makinam var ağır ve ses çıkarıyor çekim gücü güzel ama gün içerisinde sık sık çıkaramıyorum şarjlı istiyorum elimin altında hemen tak tak süpürmek için en azından kedimin olduğu odayı
NatashaRomanoff kubralinaa dediğim gibi ben şimdi size alın o zaman derim ama bir kaç aya pişman olursanızda gerçekten çok üzülürüm. Yani benim mantığım iyisini alamayacaksam kötüsüne de para vermem. Ağır olan makinemle süpürürüm yine de paramı çarçur etmem.
NatashaRomanoff kubralinaa bankanızı aradınız mı artırabiliyorlar limiti. En azından 9 taksite böldürerek alırsınız aylık ödemenizde kolay olur.
arslanbebek18 kubralinaa Phlips de çok güzel dysona göre daha uygun performans olarak çok iyi diyebilirim
kubralinaa NatashaRomanoff doğru haklısınız biraz daha bekler iyi markayı alırım iyiki anket açmışım ya teşekkür ederim
kubralinaa NatashaRomanoff bekarken kredi çekmiştim geç ödeme yaptım bir kaç ay boyunca puanım düştü yükseltmiyor lar maalesef
NatashaRomanoff kubralinaa birde ödeme yaparken elinizdeki nakit kadarını öyle ödeyip kalanı da taksit yapabilirsiniz yine aldığınız yere sorun tabi
NatashaRomanoff kubralinaa düzenli ödemeyle yükselir bankalardaki puanınız zaten. Sadece kredi değil telefon faturası bile etkiliyor kkb’yi.