Oglumask2019 esrhrn sütüme kıyamadım ama mamayla yapmıştım çok güzel oldu sanki şekerli yoğurt gibi oldu
Hohomoromu esrhrn deneyen var mı bilmıyorum ama anne sütünü emerek alıyor bebek zaten tekrardan yopurt yapıp vermek ne katar ki bebeğe aynı besini almış olacak
Derinkomm Anne sütüyle yoğurt veya başka bişey yapıldığında yapısı bozuluyomuş besleyiciliği kalmıyomuş diye okumuştum o yüzden hiç denemedim.
Oglumask2019 esrhrn mamayı oda ısısından biraz daha sıcak kıvamda yaptım yoğurt mayası ekledim bebek kavanozunda yaptım havluya sarıp 9 10 saat beklettim gayette güzel oldu
ikiprensesannesi94 O neymiş kız ilk defa senden duydum çalacağı nerden alacaz anne sütü yoğurdu yapan kimse bulamayız 🤣
Arenn Ben denedim ama tutmadı yoğurt makinasıyla yapıyorum normal günlük taze sütle taş gibi oluyor ama kendi sütümle olmadı