Ben önce aventin soothie denedim dogdugu an cok iyi tuttu ama sonra benim göğsümü almamaya basladı ben de bıraktırdım sonra damaklı emzikleri denedim hangi marka varsa hepsini aldım tutmadı.en son avent free flow var damla emzik diyolar sanırm onu aldı cok memnunum