Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık oldu 3 gündür çok değişti aşırı yorgunum yani öyle soyliyim besige koyuyorum çığlık atıyo uykusu var halbuki altı temiz karnı tok gazını da çıkarıyo ayağa alıyorum zar zor ağlaya ağlaya uyutuyorum uykuya dalarkende surekli bacaklar hareket halinde memeye aliyorum tekmelenip duruyo yatirirken kafasını sağa sola çevirip duruyo normal mi anormal mi çözemedim içime bi su serpin sizinkiler de boylemiydi normalde sakin bi bebekti böyle yapınca acaba ağrısı mı var bilemedim