Kızlar selam uzatmadan kısa ve özet geçmek istiyorum. 105 kiloyum 2 doğum sonrası kilolarımı veremedim 6 ve 3 yaşında çocuklarım. İlk önce dahiliyeye gittim kan değerlerime baktırdım beni endokrinoloji uzmanına yönlendirmesini istedim süreç çok hızlı ilerledi. Doktorum ileri derecede obez olduğumu söyledi çok üzüldüm 🥺🥺
Orloff adında ilaca başladım büyük abdestle yağ atımı sağlıyor 1 haftadır kullanıyorum çok bariz görünür şekilde yağ atımı sağlıyor. Ama henüz kilom da düşüş yok, bu durum biraz canımı sıkıyor. Aramızda kullanan varsa süreç hakkında bilgi almak istiyorum. 💐