nobody_ Kızlar valla gece uyku gerilemesi mi diyim huysuzluk mu diyim saldırganlık mı diyim ne ararsanız var atak falan var mı bu aylarda ya da dönemsel olabilir mi bazıları
JuliJuli06 nobody_ benim oglumda oyleydi gece surekli uyaniyordu yatakta donup duruyordu 1 ay surdu tam duzeldi derken suan 16 bucuk aylik yine basladi bi ataklar heralde 🤦🏻♀️
utkummm nobody_ 13 ay 21 günlük 13.aya girince bizimde istah azalması,sürekli vurma tokat atma,dahada cok kucak istegi,üstümü başımı cekistirip durma,istedigi sey olmayinca yalandan aglama ve yerlere yatma gibi seyler var bizdede
neslihanada Kesinlikle var bizde öleyiz 14 aylık olucaz az kaldı saydıklarınızın hepsi var ekstra birde gelip giden yeme redii
nobody_ utkummm inşallah öyle düşünmek bir nebze de rahatlatıyo. Ben bu agresiflikler saldırganlıklar huy olur diye korkuyorum valla
utkummm nobody_ evet ya hadi biz bi sekilde bi sure idare ederiz de baska bebeklere çocuklara da boyle yaparsa diye korkuyorum bende
nobody_ utkummm benim yeğenlerim ay ve yaş olarak büyük olmasına rağmen onları dövmeye çalışıyodu hiç bişe yapamasa saç çekiyo