mery96 ❗️❗️❗️Agulayıpta 6. Ayda susan bebek var mı acaba? Neden acaba olur bu 6. Ayın ılk gününe kadar cok güzel sesler cıkarırdı aaa eee büüü ooo güü gı gibi suanda 6 ay 14 gunluk 14 gundur sessizlik var yardımınıza ihtiyacım var basına gelen var mı?
3kedili2bebekli mery96 su an kayıt aşamasına geçmiş gozlemliyor öğreniyor bol muhabbet edin bı 15 güne babildama başlar ☺️
zkelf mery96 benim bebeğimde 6 ay 10 günlük bazen çok güzel sesler çıkarıyor sonra bir hafta sessiz kaldığı oluyor akışına bırakıyorum ben keyfi yerindeyse sorun yok :)
0100117 mery96 Benim kızımda 6 aylık 3 ve 4 ayda agulardi ama şuan sakin neselenip ses çıkarsın diye ağzının içine bakıyorum ama ses çıkarmıyor sanırım sevmiyor herhalde anlayamadım
3kedili2bebekli mery96 çoğu bebekte oluyor işte kayit dediğim o izliyor gozlemliyor sonra tekrar etmeye basliyor bu sürekli tekrarlayacak özellikle atak aylarinda bebekler bildikleri yaptıkları şeyleri yapmayi bırakır yeni şeyler öğrenmek için ☺️
mery96 zkelf kahkaha her gun devam edıyor gulumseme de var ama gel gelelim tğkğrüklü baloncuk yapardı aaa eee cıglıklar büüü gıı gü yapardı 14 gündür ses cıkarmıyor resmen üzülüyorum ister istemez unuttumu acab adiye telaşlanıyorum
mery96 3kedili2bebekli cok ama cok tesekkür ederım ben takipteyim 6. Ay atak ayı mı bılmiyorum da tekrar başlayınca kızım inşallah size haber vereceğim cok sağolun
0100117 cansuyu25 Bacım 8 aylık oldu genelde sessiz nadiren ses çıkarıyor ilk kelimesi gel onun dışında herhangi bir kelime yada heceleme cigu zaman çıkarmıyor nadiren heceliyor Doktora sordum mizacı böyle sakin demek ki dedi