gizembsee Dünden beri ateşi var 38.1 i hiç geçmedi ilaçla düşünüyorum geri çıkıyor dişleri yeni çıkıyor ondan olabilir mi acile götürdüm antibiyotik verdi şimdi bile kucağımda asla inmek istemiyor bırakınca hemen uyanıyor ne yapsam iyi gelir
NatashaRomanoff gizembsee geçmiş olsun diş ateş yapar doktora da götürdüyseniz bu geceyi takip edin nemli bez koyun vücuduna sürekli değiştirerek, inşallah sabaha bir şeyi kalmaz 🙏🏻 Kucağınızdan inmek istemiyorsa eşiniz bebeğin sırtına koysun nemli bezi
2124 gizembsee Bıkac gün önce benımde öleydı ateşi cıkıyo ilac verıyom yine cıkıyo kucaktan ınmıyo gece uyumuyo ama şindilk ıyı gibi atak dönemıymış sanırm benım de 9 ay 17 günlük diş te cııkıyo sanrım
farelikoyunkavalcisi gizembsee büyük ihtimalle diştendir benim oğlumda diş çıkardığı zaman 39 olur ateşi düşüremeyiz acil hep diş diyor yani diş ateşi de fazla olabiliyor ağrısı vardır size o yüzden sokulmak istiyor en güvenli liman sizsiniz şu an birkaç gece idare edin normale dönecektir 💐
gizembsee NatashaRomanoff teşekkür ederim meme ağzında dursun öyle uyuyayım istiyor çıkartınca hemen uyanıyor koltuk altından ölçtüm şimdi 37.6 biraz ateşi var ama üstümde uyudugundan bana çok sicakmis gibi geliyor 😭
NatashaRomanoff gizembsee tabi temas olmasıda etkiler ama düşüyor gibi zaten sanki. Emziriyorsanız zaten ateş gibi durumlarda daha fazla emsin doktorumuz söylemişti bana sürekli yönünü değiştirerek emzir ateşi çıktığında demişti
NatashaRomanoff 2124 gizembsee atakta olabilir diyecektim bende atak haftasındaysa büyüme ataklarında da bazı bebeklerde ateşte oluyor
gizembsee NatashaRomanoff 2124 ne bitmez atakmis ya 🥲 yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim kizlar