Kızlar eşim çok özenmiş iki tane elbise sipariş etmiş kapıda ödemeli seçmiş, kargoda gelince bakmadan almış çöp oldu 900 TL’miz pazar malı gibi iki takım göndermişler toplasan 200 300 tl anca eder yazık günah ya sonrada eşimi engellemişler haram zııkkım olsun sakın alışveriş yapmayın..!!!