Merhabalar, Konya’da olup çocuk doktoru önerisi yapabilecek olan var mı acaba? Bebeğim iki aylık şu ana kadar medicana hastanesine gidiyorduk ama doktorundan çok memnun değilim açıkçası devlet hastanesi olursa daha iyi olur. Birde daha çok gerekmediği sürece ilaçsız yaklaşımı olan, fonksiyonel ve bütüncül olarak yaklaşan bir doktor arıyorum desem daha doğru olur. Önerilerinize ihtiyacım var 😟