Drkbrfo Kızlae eşim yarın kücük bir operasyona girecek kolunda camlar var onları aldırcak uzun sürermi acaba işlem bilgisi olan varmı zor bir operasyonmu acaba merak ettim
Ballilokmam11 Drkbrfo nasıl cam varki bizde ben küçükken trafik kazası geçirmişti alın bölgeme camlar girmişti malesef ertesi gün doktor temizlemişti sonrası dikiş kısmı çok canımı yakmıştı
Drkbrfo Ballilokmam11 2 sene önce falan birseye sinirlenip kolunu cama vurdu cam kesti icindede camlar varmıs bir kısmını almıslar özele gitmistş ozaman ama icinde kalmıs 2 3 tane birtanesini alamazlarmıs cok derindeymis yapısmıs digerlerini alırız demis doktor
Ballilokmam11 Drkbrfo ya çok geçmiş olsun iyi kalmış bu zamana kadar nasıl temizlememisler hemen ya tüh