Asyachngr Merhaba 3 sene önce sezaryen ameliyat oldum ve hala karın bölgemde bastırınca acı var sanki bugün doğum yapmışım gibi doktora gittim ultrason verdi mayısta aynı durumu yaşayan var mı
alerjikbebekannesi12 Asyachngr var 20 ay oldu, hatta o kesi olan bölge hala sıcak ve ağrı oluyo bazen Doktor normal dedi ocean extramag magnezyum verdi
shelanaksu Asyachngr benim üç olacak nerdeyse bende bastırınca karnım ağrıyor geçen gün fark ettim sebebi nedir bende bilmiyorum
Asyachngr umosko dikişlerimde değil göbek deliği altındaki bölgede var adet yaklaşınca daha hassas oluyor
Asyachngr alerjikbebekannesi12 magnezyum eksikliğinden dolayı da olabilir mi ki benim adet zamanım yaklaşınca daha hassas oluyor
alerjikbebekannesi12 Asyachngr evet benimkide öyle bazen belime kadar hissediyordum ama magnezyumdan sonra bı tık daha iyi diyebilirim
iremtknmz 3.5 ay önce sezeryan oldum bende ve 2 gün önce fark ettim sırt üstü uzun süre yatınca ayağa kalkınca ağrım oluyor benimde. Bende yakın zaman da gideceğim bi doktora
kubravebebisii 2 ay önce sezaryen oldum aynı sorun bende de vardı doktor ultrasona yonlendirdi kesi yeri fıtığı olduğumu söylediler. Genel ceraahta ameliyat oldum 11 gün oldu daha. İnşallah öyle bi sorun yaşamazsınız 🥺🤲🌸