meteli normal bence. Benim kızım 15 aylık çok güzel anne diyordu bayağıdır demiyor. Yeni kelime öğrendiğinde eskileri kullanmayı bırakıyor sonra yeniden başlıyor sürekli değişiyor. Yürümeyi öğrenirken konuşmayı unuttu sanmıştım kullandığı tüm kelimeleri bırakmıştı. Daha akıcı konuşmuyor benimki de ama her söylediğimi anlar verdiğim komutları yapar. O yüzden bir problemi olduğunu düşünmüyorum.