parlaska Bebeğim 1 aylık saat 4 ten beri aralıksız ağlıyor ve susmuyor uyumuyor Her yolu denedim gaz lambası verdim fakat Susturamadım hastaneye götürsem ne yaparlar acaba
balkan77 parlaska hastanede röntgen çektiler bağırsaklarına bakmak için gazını çıkarttılar boşalttılar kakasını yaptırmaya çalıştırdılar o kadar ben de geçen hafta götürmüştüm bu şekilde
ElisaMom_ parlaska acile götürün gaz sancısı çok kötü bazen bizler yeterince çıkartamıyoruz bebişlerin,veya vücudunu bebek yağıyla yağlayıp güzel bı masaj yapın ben bazen int baka baka masaj yapiyorudm iyi geliyordu
alerjikbebekannesi12 parlaska bugün özellikle tukettiginiz birşey varmı Cildinde döküntü veya kakasinda mukus varmi
nidan34 parlaska geçmiş olsun götürün minicikmiş daha gaz mı acaba yada yediğiniz bişey mi rahatsız etti giderseniz eğer rahatlar kuzucuk
nidan34 Aklimideliricem diyetteyim acaba ben mi yanlış okuyorum dedim 😂😂 bu saatte güldürdünüz beni inşallah sizde gülersiniz 😂😂🌺
balkan77 parlaska yeterince çıkaramıyordur bir kere gazını ve ya iki kere çıkarıyor diye çıktı zannediyoruz ama değilmiş öyle maalesef baya baya çıkarıyorlar ☺️ çocuğumun gazını nasıl çıkardılarsa karnı sırtına yapışmıştı açlıktan
Aklimideliricem lidokain ay evet hahahahahahahahah 😂😂 hiç kontrol de etmedim ya lavman yazdım nolmuş😂😂
Aklimideliricem nidan34 yaa keşke sen yanlış okusaydın postu da rezil etmişim 😂 parlaska inşallah bebişin ennn yakın zamanda iyileşir sancısı felan geçer ağlamaz kusura bakma 🙏🙏🌸
maygirl parlaska d vitamini kullaniyormusunuz?gec saatlerde veriyorsaniz ve saglik ocaginin verdiğini kullaniyorsaniz o damlada cok huzursuzluk yapabliyor.