derici gulummmmmm aynı benim durumumdasın bende hipertansiyondan dolayı mecburi sezeryan oldum ve aşırı gazlı bir bebeğim var çeşit çeşit damlalar kullandım şuan relactaz diye bi damla kullanıyoruz bu laktoz enzimi için diğerlerine nazaran daha iyi geldi geğirebiliyor en azından bide zaman gerçekten şuan iki aylık ilk günlere göre çok daha iyi ve duş çok iyi geliyor her gece ben yıkayıp yatırmaya çalışıyorum daha uzun uyuyor
gulummmmmm derici Sağlıklı olur inşallah Bebislerimiz benim tansiyonum hala var geçmedi sürekli Acillik oluyorum, Kardiyolojiden randevu aldım salı gitcem bakalım ne diycek senin geçti mi , birde damlayi doktorumuza sorcaz teşekkür ederim
derici Bir de YouTube da bir doktorun videosunda görmüştüm gaz çıkarmasına aşırı yardımcı oluyor uykusu çok açılmadan emzirdikten sonra bi 15-20 saniye koltuk altlarından tutup başını da destekleyerek dik tutuyorum çoğu zaman o şekilde kendiliğinden üst gazını çıkarıyor
zulaleks gulummmmmm anne sütü alıyorsa sizin içmeniz için çay önerisi söyleyebilirim. Mamsel kimyonlu rezene çayı. İnternette de ebebekte de satılıyor. Ben günde 2 bardak içiyordum sabah ve akşam. 200 ml suya 1 yemek kaşığı şeklinde. Bence etkisi olmuştu gazına
gulummmmmm tgcyi Allah razı olsun , Bende bu aralar uykusuzluk Stres kaygı ne ararsan var haliyle tansiyonum fırlıyor
MinikBaligim gulummmmmm biz nurse harvey codex şurup kullanmıştık damlalar hiç işe yaramamıştı 1 cc veriyorduk günde 2 defa çok faydasını gördüm
derici gulummmmmm hayır benimde yükseliyor ara ara ama artık sanırım hissetmiyorum koşturmacadan kardiyolojiye görünmen lazım
gokcemrv balkan77 merhaba mommy blissi kullandıktan sonra çocuğunuzun ağlamaları kesildi mi acaba balkan77
gulummmmmm derici Randevu aldım bakalım ne olacak, :( Kendim için değil bebeğim için aldım o randevuyu aslında çünkü bende yaşama hevesi bırakmadılar , sonra düşündüm bana bişey olursa bunlar bebeğime asla bakamaz o yüzden aldım işte
balkan77 gulummmmmm keşke ama olmuyor bende doğum yaptığımın ertesi günü domuz gribi olduk kaynanam yüzünden gelme diyorsun geliyorsun kapıdan kovsan bacadan giriyor
gulummmmmm balkan77 Keşke bende gelme diyebilsem ama aynı evdeyiz Sanırım o gelme diyebilir :) Zaten bı fırsat yakalarsam duranin ben …
balkan77 gulummmmmm bende diyemiyordum ama söz konusu çocuğum olunca içimden canavar çıktı sanki 😂 demek gerekiyor bazen ısrarla geldiği zaman çocuğu alıp başka odaya geçiyorum mesela çünkü istenmiyor evde kendi çocuğu istemiyor zaten al çocuğu başka odaya geç vakit geçirmek istiyorum de :)
gulummmmmm balkan77 bizim oda rutubetli bebek duramiyo nefes alamiyo , digrride salon zaten herkes orda