gulummmmmm çok ilgilidir ben tansiyon hastası olduğum için biliyorum berbat birşey bende Doğumdan sonra yattım 17-18 bandından sabah akşam ilaç başlanarak ancak 12 13 e inebildik, yüksek tansiyon yorgunluğa susuzluğa strese gelmez fark ettirmeden fırlar baş ve ense ağrısı yapar, gezici bir kafa ağrısı olur, ve ne yazık ki risklidir o yüzden en kısa zamanda doktorunuza danışarak ilaca başlayın, ben adalat kullanıyorum sabah akşam mesela, çok çok geçmiş olsun bende kalp kaynaklı 36 da alındım aniden insan üzülüyor ama yeter ki onlar sağlıklı olsun, bilmiyorum destekçiniz var mı ama bakarken biraz destek alıp dinlenseniz iyi gelir, ben tek yapıyorum kimsem yok kimse de gelmedi o yüzden biraz zorlanıyorum ama imkanınız barsa mutlaka yardım alın