Kizim 3 yaşında asla kendi yemek kaşık catal tutmayı bile bilmiyor yemegi kendi önüne bıraksam asla dokunmaz kitap okumayla oyunlar falan ben yediriyorum her yerde de bu mümkün olmuyor çünkü yanimizda baska biri varsa oyunla falanda yemek istemiyor ne yapacagini şaşırdım uzun süre aç mı bıraksam