Inci28 Merhabalr.. bebeğim 2 aylık dunden beri öksürüyor ve balgamı var.. izotonik su ile sürekli burnunu temizliyoruz .. fakat çok ağlıyor ve emmiyor. Başına böyle bi durum gelen oldu mu ne yapmam gerekiyor 😪