araskuzumm0918 Asliben acil bir durum muu? Zor olur şuan,ben 2 kez ameliyat oldum hareket ksııtlaması mecbur oluyor,bebeğine bakacak biri varsa daha kolay tabi,hoş bir süre sonrada bebiş iyice hareketlenecek daha zor olacak bilemedim 🙂güzel geçsin
Asliben Suan tam zamani gibi geliyor. Nefes alamıyorum ve hamileliğimde hergun kanardı. Bebegimden once zaten olacaktim ki hamile oldugumu ameliyat icin gerekli olan tahlillerde ogrendim. Doktorum o zaman demisti, eger hamile kalırsan cok sikinti cekersin diye. Simdi 1 sene sonra 2. bebegi dusunuyorum. Ailem yardimci olacak ama emziriyorum. Tek korkum memesiz durmaması