Kızım 1.sınıfta oğlum 1,5 yaşında ilk zamanlar çok kalkıyordu ama şimdi alıştı artık hem odasında yatıyor zaten ık deseler uyanıyoruz ağlamasına çok fırsat vermeden ama ilk doğduğu zaman kızımda anasınıfındaydı kalktıysa geç götürüyodum sabah okula uykusunu alsın diye uyandırmıyodum sabahları