4 aylık kızım var kilo vermek yerine alıyorum istemsizce yiyorum emzirmek aşırı enerjimi harcıyor her annede olduğu gibi ek gıdaya başlasın diye diye obez olucam ne gibi tavsiyeleriniz var daha da veremem kiloları herhalde ahahah benim durumumda olanlar 🙋🏼♀️