Kaşıntısı için bende bephantol kullanıyorum sizler gibi bende birsürü nemlendirici denedim musteladan devam ediyorum en son gittiğim cildiye doktoru 2 yaşından sonra genelde geçiyor dedi fuggy krem verdi sürdüğüm zaman iyi oluyor ama bırakınca aynı oluyor kortizonlu kremler olduğu için uzun süre kullanamıyoruz Malesef domates portakal yumurta kuruyemişde tetikliyor kaşıntısı çok artıyor o yüzden yedirmemeye çalışıyorum 🥹