Hanımlar hayırlı akşamlar kızım 4 yaşında arka dişi çürümüş ve çok ağrı yapıyor doktora götürdüm kanal tedavisi ve dolgu olması gerekiyormuş durabilirsw normal uyusturup yapicak durmazsa anestezi yapicakmis çok korkuyorum böyle Bir şey başından geçen varmı nasıl yaptınız nasıl bir yol izlediniz anestezi sıkıntı olur mu acaba birde anestezi olursa ekstra 20 bin TL alicaklarmis çok kafam karıştı napicagimi bilmiyorum