Ben 8 saniyede parmağımı çıkaracak kadar sıcaklıkta tutuyorum,zaten kendi mayam oluyor 2 yemek kaşığı mayamı biraz sütle boza kıvsmına gelecek şekilde açıyorum,süte karıştırara ekliyprım spnra cam kasame koyup üstüne delikli tel koyup sofra bezine sarıp 4 saat mayalıyorum ,çok güzel oluyor,fırında yapmıyorum