med150216 benim durumum şöyle oldu doktor babada söyledi aynı şeyi ben verir vermez kabızlık başladı ve 10 gün yapmadı mecbur acile gittim lavman yaptılar daha sonra yine 7 gün oldu yine yapmadı bana genetik hastalık olabilir bile dediler yok öyle birşey tabiki bağırsaklarının hazır olmadığının anne sütünden başka birleyen alışkın olmadığının farkındaydım bende sulu şekilde çorba şeklinde verdim tattırdım yine kabız oldu bağırsağı kaldırmıyordu 6.5 aylık olmasına rağmen keşke erken başlamasaydım dedim tabi sonra bir ay kadar probiyotik kullandım ve yoğurdunu probşyotikli maya ile mayaladım yavaş yavaş geçti ☺️şuan çok şükür kullanmıyoruz kendi yapıyor 🤲🏻o yüzden bence tadımlara ara verin deneyimlerimden ötürü yine tercih sizin ☺️