23 aylık oğlum var 5 ay önce falan emzirmeyi bıraktırdım. İki aydır falan da sürekli eli göğsüme gidiyor ama böyle her yanıma geldiğinde bu durum böyle. Sadece oynamıyor da elini atıp ucunu sıkıyor neden yapıyor bilmiyorum. Anneme, görümceme,kayınvalideme falan da yapıyor. Her elini soktuğunda uyarıyorum annecim canım acıyor yapma diyorum. Elini çekiyorum dikkatini başka yöne vermesini sağlıyorum 5 dakika geçmeden yine aynısını yapıyor. Geçen kaynanam ağlayacaktı nerdeyse öyle bir sıkmış ki. Görmezden geldim olmadı defalarca uyarıyorum olmuyor artık kucağıma almak bile istemiyorum canım acıyacak diye bunu nasıl unutturabilirim. Aynı zamanda da cimcikleme huyu çıkardı yani sevdiğinden yapıyor aslında eliyle sıkıştırıyor ama her yerimiz çizik.