queen352 Evimiz doğal gazı açmadığımız halde 24 derece bebeğim 25 günlük nasıl giydirmem lazım hava çok soğursa anca 22-23 oluyor. İnce giydirsem kvalidem laf söylüyor yok eli soğuk vs kalın giydirsem sarılık değeri yükseliyor siz nasıl giydiriyorsunuz 🥹
anneann queen352 bebeğinizi en iyi siz anlarsınız dışarıya sağır olun üşüdü günü enseden ve karninindan anlayabilirsiniz siz evin içinde nasıl rahat ediyorsanız onuda öyle giydirin sarıp sarmalamayin
momiss queen352 zıbın ve mevsimlik tulum olabilir yatiyorsa. Kaldırınca bence bir yelek giydirin ister istemez üşüyorlar. Kimseyi de takmayın siz daha iyi bilirsiniz. Ense ve göğüs kısmı sıcaksa üşümüyordur
Mnli queen352 kayınvalideler anneler çocuğu mayalamaya çalışıyor babasının üstünde ne varsa +1 olması lazım
merveipkknn Kalin giydirmekle sarilik degerinin ne alakasi var ilk kez duydum. 24 derecede uzun kol zibin alt pijama corap ustlerinede tulum giydiriyorum ben
duruislife queen352 zıbın üstüne pijama takımı çorap mutlaka olsun yatarken çıkarırsınız ayaklı pijama giydirirsiniz. Kolay gelsin kokusu burnuma geldi resmen minik bebiiii🥹😇