Anneler 4-5 ay yazz doğum kontrol hapi kullandım ama etrafımdakiler sürekli zararlı meme kanserini tetikliyor vs vs diye diye bir şekilde bıraktım hapi neyse 4 aydır korunmuyorum ( geri çekilme ) ama bi yerden başlamam lazım hap kullanıp uzun süre memnun kalan bir sorun yaşamayan var mı ? Spiral düşünmüyorum hap kullananlar yazarsa sevinirim.