bakkalemzigi Bebeğim kustuğu için çocuk gastrolojiye götürdüm sütümü sağıp bir sefer kıvam artırıcı ekleyip öyle vermeni istedi diğer seferler yine emzirmeye devam var mı kullanan işe yarıyor mu ben ilk defa duydum