Nacafa yohh_yavv görüntüsü güzel ama daha ince çizgiler çekmek isterseniz krem şantiyi buzdolabı poşetine katıp iğneyle delin o şekilde kullanın çok daha profesyonel görünür
yohh_yavv Nacafa öyle yaptım ama buz dolabı poşetim çok ince olduğu için patladı. Ama bi şey sorucam ben bunu yarın akşam misafirne yaptım buzdolabına ağzı açık bi şekilde koydum bi şey olur mu ? Poşet vs geçrim dedim ama karamele yapışıyor ondan koymadım
Nacafa yohh_yavv buzdolabı kokusu sinebilir, dilimleri keseceğiniz noktalara kürdan saplayıp üstüne streç film çekebilirsiniz yüksek tatlılarda öyle yapıyorum ben