berk58 benim kızım da 40 günlük bugün mahvolmuş cildi
Süt alerjisi şüpheleniyorum dedi doktor mama verdi falan
Ama ikinci Muane gittimde konusunu bile açmadı ben dedim dedi olabilir falan bana güven vermedi öyle diyince normal manasına geçtim hipp combiotik hiç bişey yoktu ne ateş ne döküntü
Kakada mukuslu kaka veya kan lekesi hiç bişey yoktu .. dün annem dedi olsaydı işte bişey olurdu
Ye gitsin yoğurt dedi küçük bir kase yedim
Sonrası oldu yüzü kalkardı önce da kırmızı olup geçiyordu hiç böyle uzun sürmedi
Doktor sordum da yüzü olur bişey olmaz ucu yara olmadıkça işte yeşil olmadıkça bişey olmaz dedi
Başka doktor gittim bugün oda olabilir dedi ama alerjik dedi zaditen damla verdi molcef antibiyotik
Calpol birde sabsiplex damla vermiş
Grip başlangıçi dedi birde emmiyor besleniyorken çok sinirli böyle ağlıyor