Hasret67 8 aylık bi bebeğim var 2 aydır adetim hep 10 gün geçiyor ve öyle oluyordu bu ay da 10 gün geçti hala olmadım test yaptım ve 2. Çizgi silik çıktı. Benim gibi olup hamile olmayan var mı aranızda
Ikrazumra19 Hasret67 senin gibi olup hamile olan ben varim canim 🙈 silikti daha yeni oldugu icin suan 28 haftalik hamileyim 19 aylik da bebegim var
Derinkomm Hasret67 11 aylık kızım var 15 haftalık hamileyim ve emziriyorum hiç sorun yok sen de emzirenilirsin
Hasret67 Ikrazumra19 umarım değilimdir. Bebeğimi emziriyorum ve bende var diye düşünüp emzirmeyi kesmeye çalışıyorum 2 gündür ama inatla sürekli istiyor mama veriyorum 60 ml anca yiyor sonra tekrar emmek istiyor
Zehra_Ens Hasret67 hamileyken emzirmeyi kesmek zorunda değilsiniz. Siz rahatsanız o da rahatsa neden kesiyosunuz ki. En azından hemen kesmek zorunda değilsiniz 6 ay daha emzirebilirsiniz
Beybibeybi Hasret67 o son 2 ayda oluyor o da bebek değil siz vitaminsiz kalıyorsunuz hatta arkadaşım 2 çocuğu bir emzirdi
Beybibeybi Hasret67 o son 2 ayda oluyor o da bebek değil siz vitaminsiz kalıyorsunuz hatta arkadaşım 2 çocuğu bir emzirdi