Annegibi2006 Merhaba anneler Arçelik 9242 yoğurt makinesini almayı düşünüyorum aranızda kullanan memnun kalanlar var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim
mickeyy Annegibi2006 Makinaya çok gerek var mı ki. Kendi tercihin elbette tabi de sormak istedim sadece
Annegibi2006 mickeyy bu bahsettiğim makine kefir süzme yoğurt probiyotikli yoğurt vs yapabiliyor aslında hem onun için istiyorum bir de işimi kolaylaştırması açısından almayı düşünüyorum
beyzzsenturkk_ Annegibi2006 yoğurt makinesi mi? aynı islevi tencerede de halledebilirsiniz bana gereksiz geldi
Annegibi2006 beyzzsenturkk_ bu bahsettiğim makine kefir süzme yoğurt probiyotikli yoğurt vs yapabiliyor aslında hem onun için istiyorum bir de işimi kolaylaştırması açısından almayı düşünüyorum
beyzzsenturkk_ Annegibi2006 sık tüketiyorsanız mantıklı ben genelde sadece yoğurt icin süt aldığım icin ondan gerekli görmedim yoksa o açıdan mantıklı
CuteBadesMama Annegibi2006 Tadıvar’ı diyorsanız, kullanıyorum çokta memnunum. Yoğurt, kefir ve probiyotik hazırlıyor.
Annegibi2006 CuteBadesMama evet o peki sertliği nasıl oluyor videolarda sanki sulu gibi gördüm ama çok emin olamadım
CuteBadesMama Annegibi2006 tatlı ve normal mayalama yaparsanız sulu oluyor. Ama yoğurdu akmıyor tabi, suyu fazla. Süzme seviyorsanız aparatı var zaten hiç sulu kalmıyor.
Annegibi2006 beyzzsenturkk_ evet evet bir de bebekle mayalandı mı sıcaklığını tutturdum mu derdim olsun istemiyorum açıkçası işimi de kolaylaştıracak teşekkür ederim ☺️
Kuzeymomss Annegibi2006 Arçelik fabrikasının içinde olmuş biri olarak söylüyorum, hiç bir ürününü kullanmayın derim. İlk zamanlar çok güzel gelir sonrasında mutlaka bir arıza birşey çıkartır. Çünkü ürün hammaddesinden sıkıntılı, hele ki küçük ev aletlerinde.
Annegibi2006 Kuzeymomss aslında bende Arçelik pek sevmiyorum ilk defa kullanacağım bir marka olacak açıkçası ama özellikleri çok hoşuma gitti