Keşke biraz daha uyanık kalsaydı. İlk 3-4 saat çok önemli demişti bizim doktorumuz. Benim oğlumda iki gün önce kafasını çarptı, bize öyle soylenildi. Birde kusma, bilinç kaybı, yada normalden farkli bir durumu var mıydı? Bunlar olursa hemen acile götürün canım.