Herkese iyi akşamlar, 3,5 aylık bebeğimde birden meme reddi oldu. Gündüz uyanıkken asla memeyi kabul etmedi ve kendini geriye doğru atarak ağladı ama geceleri memeyi alıyordu, gündüz almıyordu. Hem emmediği için sütümde azalma olmaya başlamıştı hemde acıkınca nasıl olsa emer diye bekledikçe bebeğim şiddetli ağlamaya başlamıştı. Ben gündüzleri uyutup emzirmeye çalıştım ama başarılı olamadım çünkü gündüz uykusunda derin uyumadığı için emzirdiğimi anlayıp ağlamaya başlıyordu. Dolayısıyla aç kaldığı için uyumuyordu ve bu döngüden kurtulmak için biberon vermek zorunda kaldım. Meme reddinin 3. Günü psikolojik olarak bittiğim için sütüm sağdığımda bile gelmemeye başladı, çünkü yemek de yemiyordum üstüne üstlük. Sonra bebeğimi kucağıma almadan yattığı yerden üstüne sarkacak şekilde emzirmeyi denedim. Ve oldu. O yatıyor ben dirseklerimin üstünde bir şekilde emziriyorum. Bu ayda meme reddi çok sık karşılaşılan bir durum. Farklı pozisyonlarda emzirmek işe yarayabilir. Süreç bir kaç gün ya da hafta sürebilirmiş doktorlar öyle söylüyor. Her bebekte işe yaramayabilir tabiki ama fikir oluşması için anlatmak istedim.