Kızlar bebeğim 2 yaşında 1.5 senedir falan emmiyor ve ben bekarken prolaktin hormonum hep yüksek çıkıyordu hipofizimde adenom görülmüştü en son geçti diye biliyordum şimdi bu hastalık tekrar mı nüksetti yoksa sütüm kesilmediği için mi geldi yarın için randevu aldım ama içim hiç rahat değil 😢 bugün göğüslerim çok sızladı bir bakayım dedim ve süt geldi uzun zamandır olmuyordu