Kızımın burnu akıyor herhangi başka bişeyi yok ama arada çok fazla akıyor arada duruyor ne yapacağımı bilemedim. Siz ne yapıyorsunuz bu durumda? Şöyle geçiyor dediğiniz bişey varsa yapmak istiyorum yoksa yarın doktora götürcem. Hastaneye çok sokmak istemiyorum farklı hastalıklar kapacak diye ama 😔