Kızlarrrr şuan 2 ay 25 günlük kızım var 50 cm 3200 kilo doğdu ilk ay 1 kilo aldı 2. Ay 700 gram almıştı boyu 60 cm doktor bir şey demedi ama bana çok az geliyor kendi ayında olan kız bebeklerden daha zayıf gibi yarın tekrar kontrolü olcak yarın ama bana kilo almıyor gibime geliyor bu arada sadece emziriyorum ve en fazla 4 saat gece emmediği oluyor