Merhabalar benim bebeğim 2,5 aylık sadece anne sütü alıyor. Sütümü daha hiç biberon ile vermedim.1,5 saatte bir acıkıyor ve emmek istiyor. Günde 1,5 saat çalışmaya başlayacağım. Çalışırken sütümü biberon ile versem bu meme reddine neden olur mu bu durumu yaşayan var mı. Yoksa işten önce ve sonra emzirmeyi mi denemeliyim.