Snm1234 Kızlar ikisini de kullanıp memnun olanınız var mı? Bende almak istiyorum ama bu iki marka arasında kaldım. Yapış yapış bi his bırakmayan hangisi?
lunalunuay Snm1234 kikonun bir tarafı ruj bir tarafı gloss olanını kullanmıştım çok güzeldi her gün elim ona gidiyordu çabuk bitti ruj kısmı o yüzden glosslu yerini diğer rujlarin üstüne gefuyorum bazen. Sephora kullanmadım bilmiyorum.
adasmummy Snm1234 kiko hydro gloss 17 almıştım daha bugün geldi simli şıkır şıkır çok güzel kız al bence ama Sephora almadım hiç bilmiyorum onu