ulkuuuuu Kızım 15 aylık FERMİX +2 DEMİR DAMLASI kullanıyoruz.Kullanalı bir hafta oldu dişleri simsiyah leke içerisinde.Sizler böyle bir şey yaşadınız mı yaşadıysanız neler yaptınız?
Balbebek17 ulkuuuuu ah ah bizde mecbur kaldık kullandık şimdi diş hekimi geziyoruz 28 aylık 8 diş işlem görücek sedasyon alması gerekiyor özelde güvenemiyoruz araştırma hastanesi olması lazım oda sadece üniversite hastaneleri yapıyor prof giricek ama randevular 5-6 ay sonrasına atılıyor napıcaz bilmiyorum çocuğumun dişleri mahvoldu
AlpSol ulkuuuuu biz de kullanıyoruz , daha önce bestiron kullanmıştık ama kan değerlerimiz düşük çıktığı için doktor önerisiyle fermixe geçtik . O günden beri dişleri baya lekelendi günde 2 kez fırçalıyoruz Şarjlı diş fırçasına geçmeyi düşünüyorum
ulkuuuuu Hry-ayhn26 bu damlada fırçalasamda geçmiyor.Damlayı bırakmakta istemiyorum çok iyi bir damla inşallah geçicidir.Hangi damlayı kullanıyorsunuz
ulkuuuuu Balbebek17 ya suan buna çok üzüldüm bıraksam mı ki ya😔inşallah sizin bebeğinizin dişleri de düzelir
ulkuuuuu AlpSol Bıraksak ilacı dert bırakmasak dert ocean bende hiçbir işe yaramadı ki Karbonatla fırcaladım dişlerini bugün ama yok yani düzelmiyor birde 15 aylık macunu yutma ihtimali var
Balbebek17 ulkuuuuu biz ocean kullandık hiç bir işe yaramadı mecbur kaldık sizin gibi 😣 şimdide yine ferrier kullanıyor Allahtan bu bir sorun yapmadı şuan 28 aylık
AlpSol ulkuuuuu yutulabilir macun kullanıyoruz biz Yani hep macunla fırçalıyoruz ama etki yok dişler hala lekeli
ulkuuuuu Balbebek17 Buna sevindim,benim fermix kullanma sebebim kızımın ayına göre kilosu düşük ve iştahsız bir tanısımız fermix kullanmış hem değerleri düzelmiş hem de kilo almış iştahı açılmış inşallah kullandığımıza değer