Merhaba arkadaşlar napıcamı bilmiyorum bir hafta önce rota virüsü den hastende yattık şükür iyi ikş gündür yine ishal oluyor. Ve asla yemek yemiyor damakları şişmiş beyazlık var şişen yerde diş gelecek herhalde. Hiç ağzına bişey sürmüyor ishal de oluyor arada çok korkuyorum yine virüs olur veya sıvı kaybeder diye