Bi türlü olamadım. Papatya çayı içtim tarçınlı sular içtim ananas sirkesi içtim ama yok olamıyorum. 7. Gün test yaptım çok şükür negatif çıktı. Fakat niye böyle oldu. Ramazanın başından beri oruç tutuyorum ama bu kadar etkiler mi ki ? Benimde aynı durumda olan şunu yaptım oldum dediğiniz önerilerinize açığım