june Arkadaşlar merhaba bebeğim yenidoğan 21 günlük ilk doğduğunda siyah kakadan sonra sarı kaka yapmaya basladı yaklasık 1 haftayı geçik sarı pütürlü kaka yapıyor pütürler beyaz beyaz bazense az mukus oluyor bazen yeşil ve sarı karışık oluyor ama nerdeyse 2 saatte bir altını alıyorum çiş ve kaka hep oluyor kakada hep pütürlü özellikle emzirip gazını alıp yatırdığımda kendi uyanırken çok gaz sancısıda cekiyor , aynı şeyi yaşayan var mı bu normal mi?
mamabear_ june gayet normal. Siyah, beyaz ve kanlı kakada doktor görmeli. Siyah ve beyaz hatta acil doktora gitmeli demişti doktorumuz. Yine de mukusu takip edin alerji ihtimaline karşı
Gokturkmom june ilk zamanlar çok sık kaka yapıyorlar her bezinde kaka alıyordum bende çok normal endişelenmeyin 🩷
june Bende pütür görünce alerjimi acaba düşündüm , boşuna evham yapmışım teşekkür ederim , mukus dün vardı bugün yok , ben anne sütünde sindiremediği şeyler vardır belki diye düşündüm