KLORAK uykusuzanne__ önümüzde ki ay 2 yaşına girecek kardeşi dpgdugu zaman da ortalama 31-32 aylık olucak 🫠
KLORAK defnevedoruk ayy gğn sayıcam valla bende çok merak ediyorum nasıl bir durumun içşnde kalıcaz 🥲
defnevedoruk KLORAK benim 100 günüm falan kaldı😃 bide 2. hamilelik çok hızlı geçiyor ya insan anlamıyor hiç
Damla_eflin KLORAK Hoşgeldiniz bu arada Hayırlı uğurlu olsun. Tek evlatta kalan ben ama aile baskısıyla yapacak gibiyim.😄😄
KLORAK Damla_eflin tek çocuk daha zor bence ya wn azından 2 seneye birbirleriyle oynarlar bide aralarımda yaş farkı var yani öyle düşünüyorum