Busraaamm Tamam da bende size diyorum ki arabayı alırken eşiniz asgari ücret ile çalışmıyor muydu ? Elbet bir süre sonra anneniz isteyecek, 5 ay için 15 gram tabiki yapamazsınız ama en azından 1 ya da 2 tane gram yapıp verebilirdiniz. Eğer vermediyseniz bunu belirtmemişsiniz ama, vermediyseniz de anneniz o yüzden demiştir diye düşünüyorum. Zamanında bizde asgari ücretle geçindik merak etmeyin. Yeri geldi bende çalıştım hatta işten yeni ayrıldım. Biz her zaman bütçemiz nasılsa ona göre hareket ettik. O yüzden de bu gibi sorunlarımız olmadı. Size herkes aynı şeyi diyor fakat siz ısrarla herkesi tersliyorsunuz.