Smr29 ben de böyle post açacaktım bizimki de 14 aylık son 2 haftadır mama pek istemez oldu memeyi de 13 aylıkken kendi bırakmıştı zaten. Mamayı da 240 ml yapardım lık lık içerdi her verdiğimde şimdi iki yudum alıp bırakıyor 🤷🏻♀️ ama artık iyice ek gıda yiyorlar mama çok önemli mi ki