SenaBetul eskilerimize göre üşüdü derler ama doktorumuz midesi genişliyor çok normal demişti 5aylık olduk ilk aylarda gün boyu hıçkırık tutardı neredeyse kayınvalidem sürekli emzir geçsin diyor diye emziriyordum ama öğrendimki zaten midesi genişlerken emzirmek yanlışmış sonralarda emzirmeden bekledim gördüm ki emzirmedende belli bir süre sonra kendiliğinden zaten geçiyor :)