gokcemericc 1 yaş kontrolünde bu şekilde öneri yapmıştı. Hatta henüz yürümüyor diyince biraz şaşırdı. Mutlaka destekleyin 14-16 ay arası yürümeli artık demişti . Siz bebişi destekleyin . Yürüme arkadaşı vb kullanabilirsiniz. Eşinizle yürütebilirsiniz. Birden yürür inşallah . Benim bebeğim kendi kendine ellerini bırakıp 3-4 adım atıyordu ama tam yürüdüğünden emin olana kadar çoğunlukla tutunarak yürüdü. Bir kere yürüyünce de çok sevindi mutlu oldu , cesaret geldi.