Kızlar Yüzde 80 mama ile beslendiği için doktorum ek gıdaya başlayalım dedi yoğurtla başlamam gerektiğini biliyorum ama sonrasında neler vermeliyim nasıl vermeyelim ne zaman doyurucu öğün vermeliyim bilgili anneler yardımcı olabilir misiniz nasıl ilerleyebilirim